Anvelopa nepneumatică Goodyear, inovația viitorului, în premieră pe planoare autonome

Tóth Dorottya

Anvelopa etanșă Goodyear, inovația viitorului, în premieră pe planoare autonome

Goodyear este prima companie din industria de anvelope care a dezvoltat un ansamblu de anvelope nepneumatice sau etanșe (NPT) și roți care să susțină vehiculele autonome în mediul urban pentru utilizare off-road. Producătorul colaborează în acest proiect cu Local Motors, Beep și Departamentul de Transport din Jacksonville. Noua anvelopă ecologică este proiectată cu gândul la sustenabilitate maximă și nu necesită întreținere specială.
În ultimii trei ani, Goodyear și Local Motors au testat naveta Olli la facilitățile de testare ale Goodyear și în alte locații. Au fost atinse o serie de obiective de performanță în ceea ce privește sarcina, viteza și durabilitatea.

gdy legmentes 1

Această fază de testare va dezvălui mai multe despre anvelopele nepneumatice sau etanșe. Anvelopele nepneumatice pot oferi utilizatorilor lor opțiuni durabile, fără întreținere și cu durată de viață mai lungă. Mediul traficului urban oferă un scenariu de testare ideal pentru arhitectura alternativă a anvelopelor, având în vedere vitezele mai mici și traseele mai puțin variabile.
Goodyear și Local Motors vor colecta date empirice pentru a evalua opiniile privind confortul de rulare, zgomotul rutier și alte variabile.

"Odată cu evoluția mobilității, considerăm că anvelopele pot transforma modul în care conducem, iar arhitecturile alternative și etanșe sunt ideale, în special în mediul emergent al transportului autonom", a declarat Michael Rachita, manager senior de program pentru anvelope non-pneumatice la Goodyear.
"Aceasta este o etapă importantă, deoarece ne propunem să avansăm mobilitatea în prezent și dorim să introducem prima anvelopă complet sustenabilă și fără întreținere până la sfârșitul deceniului!"

gdy legmentes 2

"Autoritatea de transport public din Jacksonville este mândră să integreze această tehnologie inovatoare și durabilă în programul nostru de testare și învățare a vehiculelor autonome, pe măsură ce dezvoltăm viitorul mobilității cu ajutorul Ultimate Urban Circulator", a declarat Nathaniel P. Ford Sr., CEO al JTA. "Această colaborare este un alt exemplu al leadership-ului din Jacksonville în industria transportului public în ceea ce privește dezvoltarea soluțiilor de mobilitate AV."

"Vehiculele autonome precum cel al lui Olli ar trebui să reducă costurile de întreținere și să funcționeze în mod fiabil", a declarat Vikrant Aggarwal, președintele Local Motors.
"Anvelopele nepneumatice Goodyear sunt poziționate pentru a reduce bătăile de cap pentru echipele de întreținere, oferind în același timp pasagerilor o călătorie liniștită și fără probleme. Anvelopele nepneumatice ar putea deveni standardul industriei în anii următori."

De altfel, Goodyear a publicat recent un video interesant în care testează o anvelopă pneumatică specială concepută special pentru mașinile electrice. Realizate din materiale ecologice și care nu necesită întreținere, anvelopele sunt folosite pentru a îndeplini diverse sarcini pe un Tesla Model 3 pe o pistă de testare dedicată.
După ce a trecut testul de anduranță la viteze de până la 160 km/h, a venit momentul să vedem ce poate face anvelopa fără aer pe pista de testare a companiei.
Potrivit Goodyear, în cadrul ultimelor teste, mașina a efectuat cu succes diverse manevre între conurile de marcaj la viteze de până la 88 km/h.

În cazul în care consumul de energie și performanțele acestor anvelope pot fi competitive, inovația producătorului american de anvelope ar putea reprezenta o schimbare revoluționară și o etapă importantă pentru a face ca vehiculele electrice să fie și mai economice de utilizat.
Anvelopele fără aer sunt planificate să fie pe piață în 2030, lucru pe care noi, la NanoTyre, îl așteptăm cu nerăbdare!


Sursă:
goodyear.com

 

Kapcsolódó cikkek

Există o marcă de anvelope ieftină și fiabilă?

Există o marcă de anvelope ieftină și fiabilă?

Anvelopa XL este o problemă mereu actuală! Aveți nevoie de ea sau nu?

Anvelopa XL este o problemă mereu actuală! Aveți nevoie de ea sau nu?

Ce dimensiuni de anvelope ar trebui să montez pe Volkswagen Transporter?

Ce dimensiuni de anvelope ar trebui să montez pe Volkswagen Transporter?

Aș dori să trec pe o jantă mai mare la Alfa Romeo; este posibil?

Aș dori să trec pe o jantă mai mare la Alfa Romeo; este posibil?

Vreau un model all-season pentru Citroen C2

Vreau un model all-season pentru Citroen C2

Anvelopele verzi de la Continental, chiar sunt verzi

Anvelopele verzi de la Continental, chiar sunt verzi Continental a prezentat dezvoltarea sa inovatoare ca un concept verde la Salonul Auto de la München. Ideea nu a fost aceea de a lansa modele care sunt standard pentru industria anvelopelor, ci de a arăta ce se mai poate face în numele sustenabilității.

Anvelopele producătorului de anvelope Goodyear au ocupat patru dintre primele șapte locuri în testele de iarnă ADAC din acest an.

Anvelopele producătorului de anvelope Goodyear au ocupat patru dintre primele șapte locuri în testele de iarnă ADAC din acest an. În Germania, ADAC, în Elveția, TCS și în Austria, ÖAMTC publică rezultatele evaluării anuale a anvelopelor de iarnă.

Întrebări privind roata de rezervă pentru Suzuki SX4 S-Cross

Întrebări privind roata de rezervă pentru Suzuki SX4 S-Cross

Recomandare anvelope bazată pe inteligență artificială?

Recomandare de anvelope bazată pe inteligență artificială? Inovația NanoTyre este recomandarea de anvelope prin inteligență artificială. Aplicația noastră în premieră mondială a fost creată pentru a facilita deciziile de cumpărare ale clienților noștri.

nano-tyre.ro
kosar icon
Magazin web de anvelope

tyre-test.org Teste de anvelope,
recenzii de la utilizatori reali
tire icon tyre background