Pentru ca totul să se potrivească!
Roțile și anvelopele sunt cele care fac diferența pe șosea pentru experții BMW în dezvoltarea șasiului. Asfalt neted, pietriș, zăpadă sau gheață? Anvelopele originale BMW cu marcaj de stea, vor servi autovehiculului tău pe toate suprafețele. În combinație cu componentele șasiului BMW și cu sistemele de control adaptive, anvelopele asigură o aderență maximă și o performanță generală excelentă, contribuind în același timp la menținerea unui consum de combustibil și a unor emisii scăzute ale automobilului tău.
Marca de calitate:
Realizate și testate la comandă: anvelopele proiectate pentru BMW sunt dezvoltate pentru a se potrivi cu caracteristicile dinamice ale modelelor BMW specifice. Toate aceste anvelope poartă marcajul de stea. Fiecare anvelopă este supusă unui test riguros în 50 de pași.
Sportiv: Anvelopele marcate cu stea sunt perfect adaptate din punct de vedere al parametrilor la componentele suspensiei BMW și la sistemele de control adaptiv.
Eficiente din punct de vedere energetic, durabile: Aceste anvelope au un compus special care reduce consumul de combustibil și emisiile de zgomot intern și extern.
Producători de anvelope premium: o serie de producători de anvelope premium bine-cunoscuți, cum ar fi Goodyear, Dunlop, Pirelli și Continental, colaborează îndeaproape cu departamentul de dezvoltare a autovehiculelor BMW pentru a adapta produsele la parametrii autovehiculului.
Importanța anvelopelor de sezon:
Despre producție. Unde începe marea călătorie.
Nu dorim să reinventăm roata. Vrem doar să o îmbunătățim. Aceasta este intenția din spatele fiecărui set de jante BMW complet original pe care îl creăm. Jantele, care sunt produse cu ajutorul unui proces de fabricație complex, trebuie să îndeplinească cerințele noastre stricte de durabilitate. Toate acestea înseamnă că depășesc cu mult valorile cerute în testele dinamice, statice și de simulare. Rezultatul este o calitate excepțională pe care vă puteți baza în orice situație. Jantele originale BMW se caracterizează prin eleganță stilistică și funcționalitate fără compromisuri.
Turnare: Jantele BMW originale sunt turnate din aluminiu topit. Metalul lichid este turnat într-o matriță și apoi îndepărtat după ce s-a răcit. Întregul proces este controlat de calculator, ceea ce garantează calitatea excelentă a jantelor noastre. Procesul de turnare pe care îl folosim este rentabil, extrem de precis și vă oferă o latitudine largă în ceea ce privește designul. Roțile turnate sunt ușoare și extrem de rigide.
Forjare și frezare: operațiunea constă în forjarea roții dintr-un bloc solid de aluminiu. Miza este ridicată prin frezarea piesei forjate în spițe. Jantele din aluminiu forjat sunt cu 10 până la 20 % mai ușoare decât cele din aluminiu turnat. De asemenea, această tehnologie are avantajul de a crea un design mai detaliat al razei.
Formarea prin curgere: Constă în aplicarea unei presiuni în interiorul unei roți din aluminiu turnat care a fost strunjit. Procesul întinde și comprimă aluminiul, mărindu-i rezistența la tracțiune. Un alt avantaj al acestei metode este că poate fi folosită pentru a produce roți foarte ușoare și rezistente, cu grosimi de perete foarte mici, care pot rezista la impacturi drastice.
Subcotare: Procesul este utilizat atât pentru roțile forjate, cât și pentru cele turnate. Părțile roții care nu sunt necesare pentru susținerea sarcinii sunt forjate din spițe. Acest lucru reduce și mai mult greutatea. Crestătura de la joncțiunea dintre rază și janta roții oferă un aspect 3D de înaltă calitate.
Designul suprafeței: indiferent de metoda utilizată pentru a le produce, jantele din aliaj BMW originale pot fi finisate la suprafață într-o varietate de moduri. O operațiune de bază este acoperirea cu pulbere, care face roata rezistentă la influențele mediului, cum ar fi coroziunea sau sarea de pe șosea. În trecut, jantele din aliaj ușor erau adesea făcute mai dezirabile prin lustruire argintie și capace de acoperire transparente. Dar jantele BMW de astăzi sunt mult mai sofisticate și mai atrăgătoare pentru ochi.
Descoperiți mai multe tehnologii BMW impresionante!
Mai puțin zgomot, mai multă plăcere de a conduce. Între stratul de amortizare și banda de rulare, este plasat un strat de spumă pentru a absorbi zgomotul generat de vibrațiile din camera interioară goală a anvelopei. Toate acestea reduc nivelul de zgomot perceput în habitaclu, îmbunătățind semnificativ confortul acustic.
Eleganță optimizată din punct de vedere aerodinamic: jantele din aliaj optimizate aerodinamic reduc greutatea totală a vehiculului și rezistența la înaintare. Suspensia și designul suspensiei optimizate aerodinamic reduc rezistența aerodinamică și reduc greutatea BMW-ului tău. Datorită jantelor în mare parte închise, intensitatea turbulențelor din jurul roților este redusă.
BMW Digital Tyre Diagnostics: BMW Digital Tyre Diagnostics măsoară în mod inteligent starea anvelopei (dacă este o anvelopă BMW originală cu marcaj cu stea). Senzorii din sistem transmit date privind presiunea în anvelopă, temperatura și viteza roții pentru a prezice durata de viață a fiecărei anvelope. Informațiile sunt afișate pe afișajul central și în aplicația My BMW. Sistemul de diagnosticare completează sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope, avertizându-te cu privire la semnele de deteriorare a anvelopei și la pierderea lentă a presiunii - reducând la minimum șansele unei pene.
O etichetă pentru anvelope cu informații fiabile este întotdeauna la îndemână
Toate anvelopele comercializate în Uniunea Europeană trebuie să respecte standardele UE (categoriile variază de la "A" la "E", "A" fiind cea mai bună). Această comparabilitate îi ajută pe clienți atunci când doresc să cumpere anvelope noi. REZISTENȚA LA RULARE A ANVELOPEI: Cu cât anvelopa are o clasificare mai mare, cu atât rezistența la rulare este mai mică și cu atât mai mare este impactul său asupra reducerii consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. RULAREA PE ȘOSELE UDE: Cu cât este mai mare categoria de anvelope, cu atât este mai mică distanța de oprire. PERCEPȚIA ZGOMOTULUI: Zgomotul exterior de trecere generat de o anvelopă este exprimat în decibeli (dB). În funcție de aceasta, anvelopele sunt clasificate fie ca "A" (mai puțin zgomot de trecere), fie ca "B".
Sursă:
bmw.hu