Reglarea presiunii corecte a pneurilor

Tóth Dorottya

Dragă echipă de experți NanoTyre!

Conform tabelului din capacul rezervorului de la Skoda Octavia 3 an 2014, presiunea recomandată în pneuri pentru sarcini normale (3 persoane cu bagaje mici) este de 2,1 bar în față și 2,1 bar în spate. La sarcină maximă (5 persoane cu multe bagaje), 2,5 bar în față și 3,2 bar în spate. Eu am 99% din timp 2 persoane în mașină fără bagaje, ceea ce ar fi încărcătura normală, așa că am setat presiunea în pneuri la 2,1 bar pe față și 2,1 bar pe spate la rece. Totuși, am observat un fenomen interesant atunci când am toaletat peretele lateral al anvelopelor când mașina este goală. Flancul pneului față stânga bate mai mult la contactul cu solul (este vorba de partea șoferului) Flancul pneului față dreapta bate mai puțin la contactul cu solul. Flancurile celor două pneuri spate nu se umflă la contactul cu solul. Acest lucru mă duce la concluzia că roțile nu sunt supuse unei sarcini uniforme. Roata din stânga față are cea mai mare greutate, ceea ce este de înțeles, deoarece aici se află cutia de viteze și bateria. Roata din dreapta față are o sarcină puțin mai mică, iar roata din spate are cea mai mică sarcină. Întrebarea mea este următoarea: din moment ce presiunea în pneuri ar trebui să varieze în funcție de sarcină, nu ar fi justificat din punct de vedere tehnic să se pompeze o presiune mai mare în pneurile din față în loc de 2,1 bari specificați din fabrică, deoarece acestea se vor lovi la rece în contact cu solul? Eu aș seta 2,3 bar în pneurile față stânga, 2,2 bar în cele față dreapta și 2,1 bar în cele spate. Este aceasta o soluție bună sau ar trebui să rămân la variația de 2,1 bari față/spate specificată de fabrică?

Cu stimă, Csaba Papp

 

Dragă Csaba!

În toate cazurile, trebuie ținut cont de recomandările producătorului auto, primul lucru care trebuie luat în considerare în cazul oricărei defecțiuni a unei piese auto este existența unei utilizări corecte, respectarea recomandărilor producătorului. Cred că există multă muncă inginerească care intră în proiectarea mașinilor și în recomandările acestora, trebuie să aveți încredere în expertiza lor.

Cu deosebită considerație ;

Echipa de experți NanoTyre

Kapcsolódó cikkek

Există o marcă de anvelope ieftină și fiabilă?

Există o marcă de anvelope ieftină și fiabilă?

Anvelopa XL este o problemă mereu actuală! Aveți nevoie de ea sau nu?

Anvelopa XL este o problemă mereu actuală! Aveți nevoie de ea sau nu?

Ce dimensiuni de anvelope ar trebui să montez pe Volkswagen Transporter?

Ce dimensiuni de anvelope ar trebui să montez pe Volkswagen Transporter?

Anvelopa nepneumatică Goodyear, inovația viitorului, în premieră pe planoare autonome

Anvelopa etanșă Goodyear, inovația viitorului, în premieră pe planoare autonome

Aș dori să trec pe o jantă mai mare la Alfa Romeo; este posibil?

Aș dori să trec pe o jantă mai mare la Alfa Romeo; este posibil?

Vreau un model all-season pentru Citroen C2

Vreau un model all-season pentru Citroen C2

Anvelopele verzi de la Continental, chiar sunt verzi

Anvelopele verzi de la Continental, chiar sunt verzi Continental a prezentat dezvoltarea sa inovatoare ca un concept verde la Salonul Auto de la München. Ideea nu a fost aceea de a lansa modele care sunt standard pentru industria anvelopelor, ci de a arăta ce se mai poate face în numele sustenabilității.

Întrebări privind roata de rezervă pentru Suzuki SX4 S-Cross

Întrebări privind roata de rezervă pentru Suzuki SX4 S-Cross

Recomandare anvelope bazată pe inteligență artificială?

Recomandare de anvelope bazată pe inteligență artificială? Inovația NanoTyre este recomandarea de anvelope prin inteligență artificială. Aplicația noastră în premieră mondială a fost creată pentru a facilita deciziile de cumpărare ale clienților noștri.

nano-tyre.ro
kosar icon
Magazin web de anvelope

tyre-test.org Teste de anvelope,
recenzii de la utilizatori reali
tire icon tyre background

Vă recomandăm