Bine v-am găsit!
După ce am montat anvelopele Bridgestone Weather Control A005 Evo, imediat am ușoare vibrații pe autostradă (Skoda Kodiaq), chiar și după 3 centrări și o aliniere a roților. Aparatul de centrare "Hunter Road Force" (acest aparat folosește o rolă pentru a aplica o forță pe banda de rulare a anvelopei pentru a simula un test rutier și chiar a simți forțele din anvelopă) a arătat un defect de fabricație la 3 din 4 anvelope, au spus că centrarea anterioară a fost corectă, dar anvelopele aveau un defect de fabricație, mai grele într-un punct (sau mai rigide și deci mai multă forță într-un punct, dacă am înțeles bine. Toleranța este de 9,1, iar ei o depășeau cu mult, cu 13,5 - 14,5. >>>>Aș dori să întreb dacă există vreo modalitate de reparare a acestor anvelope sau dacă pot fi centrate cu soluții alternative (am auzit de taloane de echilibrare, praf, cauciuc lichid asemănător celor folosite la soluții antiînțepături).
Ar fi păcat să arunc 3 anvelope.
Stimate interlocutor!
După cum ați descris, spațiul liber de drum în anvelope este prea mare și nu poate fi corectat prin centrare.
Acest aparat poate optimiza roțile, vă poate spune ce anvelopă trebuie rotită cu janta pentru a minimiza abaterea în garda la sol și chiar vă poate spune ce roată trebuie montată în ce poziție a roții pentru a minimiza vibrațiile și, eventual, rezistența la înaintare. După ce au fost făcute toate aceste optimizări și au fost excluse toate celelalte surse posibile de probleme și, în cazul în care încă nu s-a înregistrat nicio îmbunătățire a confortului de rulare, problema poate fi remediată prin schimbarea anvelopelor.
Salutări
Echipa de experți NanoTyre